AUTO MOSLAVAC, VIROVITICA

Novosti

18.10.2019

Kia s novim modelima i elektrificiranim pogonima do rekordnog tržišnog udjela i veće prodaje u Europi

Kia u prvih devet mjeseci 2019. u Europi prodala 389.151 vozilo

Kia Motors je po podacima europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA)* u zadnjem kvartalu ove godine u Europi prodala 120.846 vozila, što predstavlja rekordnu prodaju ovog brenda.

Prodaja u odnosu na 2018. veća, tržišni udio narastao na 3,2 %
Kijina europska prodaja* se do kraja rujna, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, povećala za 0,9 % na ukupno 389.151 vozilo, dok je Kijin tržišni udio skočio s 3,1 % na 3,2 %.

Novi XCeed Kijin je odgovor na sve veću pomamu za crossoverima
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: „Naš pristup u lansiranju brižno osmišljenih novih modela i naprednih elektrificiranih pogona na tržištu donosi rezultate. Ponuda izvedbi Ceeda pokazala se vrlo uspješnom, pogotovo nakon što smo lansirali novog XCeeda i ProCeeda. Ujedno naša sve veća ponuda električnih i hibridnih vozila doprinosi prodajnom rastu Kije u Europi, jer sve više naših kupaca cijeni niske operativne troškove i visoku kvalitetu tih vozila.”

Raširena ponuda Ceedovih izvedbi
Treća generacija modela Ceed, koji je kao hatchback i Ceed Sportswagon na tržištu već od druge polovice 2018. godine, obogaćena je ovogodišnjim lansiranjem shooting brake ProCeeda i s upravo pristiglim crossoverom XCeedom. Prodaja Ceedove game se s ukupno prodanih 81.912 primjeraka u 2019. godini u odnosu na prošlu godinu povećala za čak 38,7 %. U rujnu, prvom mjesecu prodaje novog XCeeda, Kia je zabilježila više od 2.400 narudžbi, dok se prodaja ProCeeda povećala za gotovo deset puta, s 1.570 vozila druge generacije u 2018. na 15.031 primjerak novog ProCeeda u 2019.

S četiri izvedbe karoserije Ceeda Kia je nedavno najavila skorašnje lansiranje plug-in hibrida Xceed i Ceed Sportswagon. Pomenuti dvojac ekološki prihvatljivijih vozila će se početkom iduće godine pridružiti Kijinoj bogatoj ponudi hibridnih i električnih vozila.

Rast prodaje hibridnih i električnih vozila od 22 posto
Kijina ponuda elektrificiranih modela doživjela je osjetan rast potražnje u ovoj godini. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila porasla je s 42.676 na 51.880 vozila (+21,6 %). Ponudu čine odlazeći model Soul EV i njegov nasljednik e-Soul, Optima Plug-in Hybrid (limuzina i karavan) i varijante modela Niro.

Prodaja Nira povećala se za čak 32 % na 44.949 vozila, prvenstveno zahvaljujući lansiranju unaprijeđenog hibridnog i plug-in hibridnog Nira kao i početku prodaje novog potpuno električnog e-Nira. Kia u dolazećim mjesecima namjerava predstaviti elektrificirane pogone ostalih postojećih i budućih modela.

Bestseleri i crossoveri
Treći kvartal donio je još veću popularnost Kijinih uspješnih crossovera. Ukupno je prodaja Stonica (51.143 vozila), Sportagea (93.394), Nira (44.949) i Soula (3.776) – i novog XCeeda, čija prodaja je u rujnu tek počela (2.473 vozila) – veća za 3 posto i ukupno je iznosila 195.735 vozila.

Kia je rast prodaje zabilježila i kod modela Picanto, koji je poslije Ceeda i Sportaga treći najprodavaniji model u Europi. Picanto je s novim varijantama GT-Line i X-Line ove godine našao 59.278 novih kupaca (+3,5 % u odnosu na isti period 2018.).


*Izvor: ACEA, EU i države EFTA

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

AUTO MOSLAVAC, VIROVITICA

AUTO MOSLAVAC, VIROVITICA


Županjska 1 , 33000 Virovitica

Salon

T: 033-727-043
Pon - Pet:07:30 - 17:00
Subota:08:00 - 12:00

Servis

T: 033-727-033
Pon - Pet:07:30 - 17:00
Subota:08:00 - 12:00

Dodatna oprema