Novosti

08.04.2020

Kia produžila važenje jamstva za vrijeme COVID-19

Program produžuje važenje jamstva do 30. lipnja 2020.

Korporacija Kia Motors je za sva vozila s važećim tvorničkim jamstvom, koje istječe u razdoblju od 1. veljače do 31. svibnja 2020. produžila važenje istog.

Kia Motors Corporation je s lansiranjem programa ‘Kia Promise’ obećala globalno produženje tvorničkog jamstva za svoja vozila. Kia Promise namijenjen je Kijinim strankama koje je zadesila pandemija COVID-19.

Program produžuje važenje jamstva do 30. lipnja 2020.
Kia Promise, koji pokriva 142 zemlje i sva vozila kod kojih važenje tvorničkog jamstva istječe između 1. veljače i 31. svibnja 2020, produžava jamstvo za ta vozila do 30. lipnja 2020. To uključuje sve zemlje EU, EFTA, Srbiju, BiH i Crnu Goru, gdje Kia pruža 7-godišnje jamstvo (150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja prijeđenih kilometara) i vrijedi za cijelo vozilo.

Program obuhvaća više od 500.000 vozila Kia širom svijeta
Kia Motors ocjenjuje da će od ovog produženja imati korist više od 500.000 kupaca. Zbog pandemije COVID-19 i mjera i ograničenja koje su u borbi s tim donijele mnoge zemlje, Kia Promise će pomoći strankama, koje u tom razdoblju možda neće moći posjetiti servis. Sangdae Kim, viši potpredsjednik i voditelj odjela za pomoć strankama u Kia Motors Corporation, povodom toga je rekao: “Produženjem jamstva naše stranke koje je zadesila pandemija sada imaju jednu brigu manje. Naš cilj je da našim strankama odagnamo brige oko jamstva vozila u vrijeme društvenog distanciranja.”

Kia Motors će sve klijente individualno kontaktirati
Kia Motors će sve stranke u nadolazećim danima kontaktirati individualno putem elektronske pošte te im predstaviti više informacija o programu Kia Promise.

S prioritetima kao što su sigurnost, zdravlje i dobro njenih klijenata, poslovnih partnera i  zaposlenih, Kia Motors će i dalje brižno pratiti razvoj pandemije svugdje gdje posluje.

Tvrtka će i dalje ulagati napore kako bi spriječila širenje virusa u svojim objektima, a istovremeno i surađivati sa saveznim, državnim i lokalnim vlastima te ispunjavati najviše zahtijevane standarde.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Tvrtka utemeljena 1944. godine proizvede oko 3 milijuna vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne europske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2019 J. D.  Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih masovnih brendova. Izrazito europsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom tvornicom u slovačkoj Žilini i europskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvoditeljča automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u nogometu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog natjecanja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan tvrtke »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim jamstvom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Obavještenje

Tehnologija Cookie-a omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više