Novosti

02.06.2022

Kupiti polovnu Kiju Rio kraj VW Pola? Itekako ima smisla, a evo i zašto
jutarnji.hr/autoklub, 31.05.2022

Rio je besprijekorno izrađen i pouzdan kao što samo automobili iz Koreje mogu biti, a dobro mu stoji i 7-godišnje jamstvo

Rio je važna karika u priči o uspjehu, od prvog modela iz 1999. solidno je prihvaćen na domaćem tržištu, a ugled iznimno pouzdanog i trezveno osmišljenog gradskog auta raste iz generacije u generaciju.

Danas je na cestama već četvrta generacija. Na cesti je novi i rabljeni primjerak (koji u krajnjem slučaju može biti star tek pet-šest godina i još uvijek je pokriven tvorničkim jamstvom), zapravo teško razlikovati. 

Spoj klasičnih i modernih linija zgodno je uobličen u dopadljive proporcije, koje samozatajno kriju jednu od najboljih prostranosti i najvećih prtljažnika u gradskoj klasi.

I završna izrada je praktički besprijekorna, a dobre strane su i lagan mjenjač te mekani volan i papučice. Vožnja, posebno u gradu, zato je ugodna i neumarajuća. 

 

Važna karta ovog modela je pouzdanost. Češljanje (njemačkih) servisnih statistika otkriva da u dosadašnjih šest godina nikakvih bitnih kvarova niti konstrukcijskih nedostataka jednostavno nema i posjete servisu se uglavnom svode na redovno održavanje. 

Na aktualnim listama nekvarljivosti Rio stoji bolje od svih europskih konkurenata, čemu na ruku ide i činjenica da su prvi vlasnici Rija mahom smirene osobe koje ne rade veliku kilometražu i prema autu se odnose s izrazitom pažnjom dobrog gospodara.

Testirani primjerak odličan je primjer takvog rabljenog. Rio se, uz to, rijetko kupuje kao službeni ili rent-a-car auto, pa i s te strane šanse za dobar primjerak znatno rastu. A baš svi rabljeni primjerci još uvijek su pokriveni 7-godišnjim jamstvom i to je faktor koji također ima svoju vrijednost.

 

Tehnološki gledano, Rio je velikim dijelom prepakirani Hyundai i20. Ili obratno, kako vam je draže... Motori i mjenjači su sve redom poznati: atmosferski 4-cilindarski benzinci 1.2 (84 KS) i 1.4 (100 KS). Dobri su to i dugovječni motori, uglađenog i mekanog rada.

Osnovni 1.2 je dobar za grad, ali letargičan na otvorenoj cesti, pa je bolje gledati veći 1.4 ili još bolje temperamentni, a umjerene potrošnje 3-cilindarski 1.0 turbo (100 ili 120 KS). Dizelaši 1.4 (90 KS) pokazali su se također dobrim i ekonomičnim, ali jako su rijetki kao rabljeni.

Većina rabljenih Rija, zbog dugačke pokrivenosti jamstvom koje još uvijek vrijedi i za najstarije primjerke ovog modela održava se u ovlaštenim servisima, a budući vlasnici koji namjeravaju servise obavljati izvan ovlaštene mreže trebaju znati da je trenutni izbor jeftinijih, zamjenskih dijelova ograničen.
 Upoznajte Kiju!
Za pregled izvornog članka kliknite OVDJE

 

Obavještenje

Tehnologija Cookie-a omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više